Japan - Reisverslagen van Daan van de Sande - WaarBenJij.nu Japan - Reisverslagen van Daan van de Sande - WaarBenJij.nu

Japan

Omdat ik nu nog jong ben en de mogelijkheden heb om te reizen wil ik dit nu graag dit jaar doen. Het jaar na het halen van mijn laboratorium opleiding. Deze reis heeft voor mij een paar doelen. 1; Wat meer van de wereld zien. 2; Wat zelfstandiger worden, door alles zelf te moeten regelen. 3; Na te denken wat ik na deze reis ga doen. Andere opleiding, doorstuderen of werken.
Heel wat dus voor een reis, dus ik hoop dat ik tegen kom wat ik zoek.

Recente Reisverslagen:

14 April 2013

De eerste 2 weken

02 April 2013

Japan 2.0

10 Mei 2011

Tokyo Best Ever !!!

25 April 2011

Nara en Nagoya

15 April 2011

Kyoto
Daan

Na de geweldige eerste reis naar Japan 2 jaar geleden heb ik besloten om weer terug te gaan. Aangezien ik dit jaar weer ga studeren en er dan geen mogelijkheid meer komt. Lekker genieten, oude vrienden opzoeken en er gewoon weer een geweldige en leerzame reis van te maken. Skype; Daanvandesande Facebook; Daan van de Sande

Actief sinds 03 Jan. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 32624

Voorgaande reizen:

26 Februari 2011 - 21 Mei 2011

Japan

Landen bezocht: