Ver van de kernreactor nu - Reisverslag uit Nagasaki, Japan van Daan Sande - WaarBenJij.nu Ver van de kernreactor nu - Reisverslag uit Nagasaki, Japan van Daan Sande - WaarBenJij.nu

Ver van de kernreactor nu

Door: daanvandesande

Blijf op de hoogte en volg Daan

16 Maart 2011 | Japan, Nagasaki

Vandaag ben ik met de Shinkansen naar Nagasaki gegaan, om zeker te zijn dat ik veilig ben voor de kernreactor.
Owja, vergeten...Gistere was er weer een aardbeving in de buurt van Tokyo, 6.0 in het epicenter en 5.0 in Tokyo en omdat de Shinkansen daar rijdt was het niet zeker of ik wel zou kunnen gaan. Maar dit is allemaal goed gekomen.
Na een paar dingen die mis gingen in de ochtend, zoals heel Tokyo doormoeten om mijn railpass op tehalen....Daarna problemen hiermee omdat het op de naam Daan stond ipv Augustinus Wilhelmus Petrus... Etc etc.
Maar toen ik eenmaal in de Shinkansen zat ging alles perfect!!Ik heb er 8uur overgedaan inclusief overstappen en wachttijden. Maar ik moet zeggen.1ste klas Shinkansen is goed ^^
Maar ik ben dus veilig aangekomen in Nagasaki (meer dan 1000km van Tokyo vandaan). En de komende dagen ga ik veel rondrijzen dus ik verwacht pas weer een blog en nieuwe fotos als ik in Hiroshima zit.
Groeten Daan

  • 16 Maart 2011 - 11:49

    Bas:

    Goed te weten dat mijn lieverd veilig is! ;)

  • 16 Maart 2011 - 11:54

    Spurke.:

    Hey Daan.
    Goede beslissing. Geniet de komende tijd! , maar blijf de berichten volgen! heel veel groetjes Angelie
    Oja, ik had net oma aan de lijn. je krijgt een hele, grote en een hele dikke knuffel. (mocht ik niet vergeten te schrijven)dus bij deze.

  • 16 Maart 2011 - 11:59

    Tijm:

    Ben benieuwd naar foto's van de Shinkansen en Nagasaki! Keep it coming :D

  • 16 Maart 2011 - 13:08

    Brigitte S.:

    Hoi Daan,

    Ik wens je dan heel veel plezier en dat er nu geen vreemde dingen meer gebeuren.
    Geniet ervan.
    groetjes

  • 16 Maart 2011 - 13:16

    Nadine :

    Klinkt spannend, veel plezier!

  • 16 Maart 2011 - 14:13

    Josje:

    Hey man!
    Ben blij om te horen dat je veilig zit! Was wel ff schrikken toen we in ons eenzame hutje op de berg beelden zagen van Japan met alleen maar Noors gebabbel eroverheen waar je niets van begrijpt! Foto's zijn echt supermooi, geniet er van!
    Liefs

  • 17 Maart 2011 - 08:04

    Char:

    Mooi dat de reis goed gegaan is ^^ Ik verwacht leuke foto's!

  • 17 Maart 2011 - 14:01

    Peter Jessen:

    Verstandige keuze Daan!
    ik zie dat het gelukkig goed met je gaat heb vee aan je moeten denken. je hebt het zo stralend met de sushi te zien prima naar je zin!

  • 17 Maart 2011 - 16:56

    Hanne:

    Ik ben blij dat alles goed gaat daar. En als er niks fout zou gaan is er toch ook minder te beleven. Die fouten maken vakanties een stuk leuker (^_^) Veel plezier de komende dagen !

  • 18 Maart 2011 - 07:59

    Nicole:

    Suoper gaaf!! Heel veel plezier nog!

  • 19 Maart 2011 - 16:42

    Paul-kun:

    Hey Daan,

    Toch wel fijn om te weten dat je nu wat verder van de reactor zit.

    Ondanks dat mijn reis gecanceld is kan ik misschien tegen het einde nog even kijken of ik langs kan komen als alles onder controle is. En anders ga ik gewoon als Nick er stage loopt en dan kun je ook mee :P

    Heb je Oura Church al gezien in Nagasaki btw?

  • 21 Maart 2011 - 08:36

    Tanne:

    Veel plezier, ben benieuwd naar de foto's!
    Wij moeten nu een werkstuk maken over de ramp in Japan.
    xoxo je nichtje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Na de geweldige eerste reis naar Japan 2 jaar geleden heb ik besloten om weer terug te gaan. Aangezien ik dit jaar weer ga studeren en er dan geen mogelijkheid meer komt. Lekker genieten, oude vrienden opzoeken en er gewoon weer een geweldige en leerzame reis van te maken. Skype; Daanvandesande Facebook; Daan van de Sande

Actief sinds 03 Jan. 2011
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 32635

Voorgaande reizen:

26 Februari 2011 - 21 Mei 2011

Japan

Landen bezocht: