Alvast even een kleine update + foto's - Reisverslag uit Tokio, Japan van Daan Sande - WaarBenJij.nu Alvast even een kleine update + foto's - Reisverslag uit Tokio, Japan van Daan Sande - WaarBenJij.nu

Alvast even een kleine update + foto's

Door: daanvandesande

Blijf op de hoogte en volg Daan

01 Maart 2011 | Japan, Tokio

Hier is even een kleine update. Ik heb bij mijn profile een link gezet waarop jullie de fotos kunnen bekijken.

Verder is het weer hier nog niet geweldig. Maar daar gaat morgen verandering in komen. Gistere heb ik dus een beetje rustig aan gedaan.... tot de avond viel.....Toen zijn we in het hostel lekker gaan drinken. Er zijn 4 flesen whiskey verdwenen en het was een gezellig avond. En ik ben nu net terug van het Tokyo National museum. De fotos kunnen jullie dus vanaf nu zie bij mijn profiel onderaan.

Voor vanavond hebben we nog niet echt plannen. We gaan straks eerst wat eten, waarschijnlijk sushi bij de vismarkt of Kobe Beef !!! Dit is dat vlees van koeien die gemaseerd worden, melk te drinken krijgen en op het beste land van tokyo lopen. Dus dit word zoizo smullen !!!

Zo dit was dus even mijn korte update en jullie de fotos te laten zien. Houd de site goed in de gaten voor nog meer fotos en verslagen !!!

Groeten Daan

  • 01 Maart 2011 - 09:59

    Rian:

    Ik kijk elke keer uit naar je berichten. Dus als ik een gaatje vind op het werk, kijk ik even. En is het misschien een idee dat ik hier in Holland koeien ga masseren???!!! Gat in de markt? Maar ja, dan kom ik niet zo ECO uit de bus. Veel plezier en ik ga nu de foto's bekijken. Liefs,

  • 01 Maart 2011 - 10:18

    Martijn-san:

    Eet smakelijk ;) :P

  • 01 Maart 2011 - 10:44

    Nick-senpai:

    Echt heel gaaf Daan-san. Vooral die foto's in het museum zijn heel vet. Maar ook de natuur vind ik helemaal top. Rot Daan, ik wil oooookkk!! XD

  • 01 Maart 2011 - 12:16

    Nadine:

    hey Daan,
    Ik heb altijd gedacht dat ik het wel zou kunnen hebben, dat jij op vakantie ging voor 3 maanden en dat ik in Nederland bleef en het alleen met reisverslagen en foto's moest doen. Maar nu ik die foto's eenmaal gezien heb... Word ik echt zo jaloers! Zeker als je bedenkt dat ik hier nu zit te leren voor de herkansing van mijn examen... :( ;) Echt super gaaf die foto's! Maak er nog maar een aantal duizend,(:P) dan zijn wij hier in het kikkerlandje ook weer tevreden. :) Groetjes, Nadine

  • 01 Maart 2011 - 14:45

    Dominique:

    Ik dacht dat die koeien bier te drinken kregen? Of heb ik at verkeerd opgevangen ergens..

    Hoe dan ook, in Japan heb je vast meer kans op 'het echte werk' dan in Nederland, dus: eet smakelijk!

  • 01 Maart 2011 - 17:48

    Laura Van Doormaal:

    Can I take picture please? ;).
    Nee ziet er super gaaf uit daar joh. Die gebouwen en natuur is echt prachtig!!

    xx

  • 01 Maart 2011 - 21:27

    Timbertje:

    De foto's zien er echt super gaaf uit! Ik had zelf niet zoveel foto's gemaakt van Tokyo toen ik er was. Best balen. Maar echt super vet dat je daar nu ook bent ^^ Vergeet Akihabara niet te bezoeken! Ik hoor wel hoe ja het vond daar. Waag het niet Japan minder leuk te vinden dan ik! (^-^)

  • 01 Maart 2011 - 21:44

    Spurke:

    hey Daan.
    Wij moeten nog even wachten tot de kersebloesem er is. Wat een mooie foto's en wat is het daar schoon. En hoe smaakte de koeien?
    Misschien leuk ideetje omdit bij Boer zoekt vrouw te introducen. je weet maar nooit. We blijven je volgen en als je zo doorgaat zitten we veel achter de computer. Heeeel leuk.
    Veel liefs van ons allemaal.
    Tante Angelie

  • 02 Maart 2011 - 19:24

    Anke:

    Hallo Daan,
    ich denke Du bist gut angekommen, super! Ich wünsche Dir eine gaaanz tolle Reise mit vielen Abenteuern und vielen Begegnungen mit netten und interessanten Menschen. Genieße diese ganz besondere Zeit. In Gedanken reisen wir mit Dir, wir haben Dich gaaaaanz doll lieb. Grüße aus Deutschland einmal um die halbe Welt!!!

  • 03 Maart 2011 - 19:42

    Guus:

    Hallo Daan,
    ik ben net zelf weer thuis
    ik lees en ben blij dat je goed bent aangekomen.
    1 ding is zeker , door al je ervaringen met je credit card hoef je daarvoor bij een volgende reis niet meer op een gebruikerscursus.
    Zit je trouwens wel in het goede land?
    Whisky drinken ze toch, voor jou nu, aan de andere kant van de wereld.
    De fotos hebben trouwens hierover bij mij alle twijfels weggenomen, prachtig.
    Ik kan me voorstellen dat je heel wat uurtjes hebt doorgebracht in het museum.Als ik dat zo zie weet ik ook wel dat je hebt genoten van die prachtige pronkstukken van
    katanas (had je er niet graag 1 in je tas willen stoppen?)
    Leuk om te zien dat de bloesem al begint uit te komen, ik hoop voor je dat het snel beter weer wordt en de zon gaat schijnen an wordt alles nog kleurrijker.
    Met betrekking tot het eten zie ik dat je de verschillende culturen met hun smaken al goed weet te laten samensmelten, japanse biefstuk en nederlandse pannekoken, een goed vervolg op elkaar.
    Ik wens je nog veel plezier, je zult wel lekker slapen.( is hier nu 20.15
    ik ben benieuwd wat voor weer je morgen in Japan krijgt en ik hier in nederland, in oostenrijk was het in ieder geval lekker ( Temperatuur circa -2 tot 5 en zonnig) ik heb in gedachte wat zon die kant in gestuurd.
    Ik wens je veel nieuw fijne ontdekkingen toe.
    Groeten
    Guus

  • 03 Maart 2011 - 21:38

    Timbertje (Hanne):

    En? Al bij Akihabara geweest? Stuur je wel duizenden foto's op als de kersenbloesem verschijnt? Wil ik zeker een graantje van mee pikken aangezien wij het gemist hebben Dx
    Xxx

  • 04 Maart 2011 - 13:14

    Opa En Oma:

    Oma zit nu in de bieb en wil eigenlijk in 5 minuten leren hoe ze met jou in contact komt door middel van internetop. Grapje. Voor opa ga ik zo hulp vragen om een printje te maken van de verslagen. De volgend keer komt opa mee. Bieb is rolstolvriendelijk. Misschien kunnen we ook skypen. Met ons gaat alles goed. Veel plezier met groetjes, opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Na de geweldige eerste reis naar Japan 2 jaar geleden heb ik besloten om weer terug te gaan. Aangezien ik dit jaar weer ga studeren en er dan geen mogelijkheid meer komt. Lekker genieten, oude vrienden opzoeken en er gewoon weer een geweldige en leerzame reis van te maken. Skype; Daanvandesande Facebook; Daan van de Sande

Actief sinds 03 Jan. 2011
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 32638

Voorgaande reizen:

26 Februari 2011 - 21 Mei 2011

Japan

Landen bezocht: