Tokyo Best Ever !!! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Daan Sande - WaarBenJij.nu Tokyo Best Ever !!! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Daan Sande - WaarBenJij.nu

Tokyo Best Ever !!!

Door: daanvandesande

Blijf op de hoogte en volg Daan

10 Mei 2011 | Japan, Tokio

Zoals jullie weten ben ik weer terug gegaan naar Tokyo.

Ah Tokyo, wat heb ik jouw gemist !! Natuurlijk kan het aan cultuur, tempels, mooie tuinen en shitterende omgevingen niet tippen aan anere plaatsen zoals Kyoto en Nara. MAAR !!

Er is altijd iets te doen in Tokyo. Ik zal eens wat meer vertellen wat ik de laatste dagen allemaal gedaan heb. PS dit verslag gaat erg lang worden omdat het ook mijn laatste zal zijn.

Hmmm waar te beginnen... Mischien is bij het begin het makelijkst. Laat ik eerst nog even over iemand vertellen waarmee ik Tokyo voor 2 weken mee onveilig heb gemaakt. Tristan een kereln uit Amerika met een rode mohawk. Aangezien ze dit niet kennen in Japan was iedereen; Sugoi !! Kakoie !! Can we take picture ?? Ja dit was altijd erg leuk en zal hier later nog wel even op terug komen.

Dus we zijn naar Ueno Zoo geweest waar ze 2 panda's hadden. Er leuk om te zien, alhoewel we het idee hadden dat er 1 dood was en de andere aan de drugs zat... Maar dat is een lang verhaal.

One Piece Dome Tour, dit zal de meeste van jullie niks zeggen. Maar dit was echt ontzettend gaaf !! Ook nog een paar bekende artiesten gezien. S'avonds nog uit gegaan in Shinjuku. Pas om 1300 terug in het hostel, maar dit had andere redenen ;)

Dag ernaa Dutch Pancake Party in het hostel met de pannenkoeken mix van Michelle. Erg gezellig, S'avonds naar Alcatraz ER, een bar in stijl van Alcatraz en ER dus een hoop sexy meiden in nurse outfit, een paar leuke Alcatraz shows, en een heel gaaf intrieur. Daarna door naar ShiBUUUYAAAA. Altijd leuk, weer naar een club gegaan waar we ook weer tot de laate uurtjes door gefeest hebben.

De middag hierna lekker brak gaan kijken naar een event waar sumo worstelaars babys aan het huilen gaan maken..... Er grappig.

De dag hierna de hele dag naar de grootste Cosplay event gegaan. Ze hadden hier ook een grote plek waar ze Doushins verkochten maar laten we dat maar niet hier besprekken.... De Cosplay was echt ontzettend gaaf !! Bovenal waren ook 90% van de Cosplayers meiden..... Ahhh... Ja was een erg leuke ochtend en middag !! S'avonds natuurlijk weer naar een club. Op de 13e verdieping met kroonluchter en noem het maar op. Het uitzicht was erg mooi, maar ik had wel betere dingen te doen dan van het uitzicht te genieten ;)

Omdat een mens helaas slaap nodig heeft heb ik 1 hele dag lang geslapen. Gelukkig hebben we dat de volgende dag weer goed gemaakt door om 1300 te beginnen in Ginza met een speciaal party event en eindigede in Roppongi Hills om 0800

Normaal zou je het dan erna rustig aan doen, maar niet hier in Tokyo !! Die avond hadden we een gratis drink avond in het hostel... Nice

Ja de dag erna waren we behoorlijk kapot... Dus zijn we s'avonds eerst sushi gaan eten, aangezien we ondertussen veel mensen kennen, redelijk japans kunnen, kan je intresante dingen in Tokyo vinden. Zo hebben we dus bij de sushi plek walvis geprobeert. Niet slecht, maar ik eet het nooit meer. Daarna zijn we lekker gaan relaxen in een Cat Cafe. Erg relaxed !!

Wat ik de dag erna heb gedaan is nog een verassing voor jullie !!
Die zelfde avond naar Club Lex gegaan, bekend om alle beroemde mensen die hier komen, en alle modelen die hier rondlopen. Hier een paar erg toffe japanse gasten leren kennen die een hoop meiden kenden. We hebben ons dus niet verveelt die nacht ;)

De middag na die nacht zijn we na een Maid Cafe gegaan. Aangezien we een zware nacht achter de rug hadden was dit wel heel erg actief en blij. Ik bedoel als je samen met een mooie maid de volgende zin naar je eten moet roepen; Moe Moe Magic Kyun en dan met je handen en hartje moet maken.... Appart, maar een unieke ervaring. En nee er zijn niet veel avonden dat we niet naar een club gingen. Vanacht dus weer, naar Club Womb, samen met onze goed japanse vrienden. Was weer een geslaagde avond zoals elke avond is in Tokyo.

Helaas is Tristan zondag vertrokken, maar ik ben hier zeker niet alleen. Maandag uit eten geweest met 1 van de meiden die ik heb leren kennen. En terwijl ik aan het wachten was in ShiBUUUYAAA (met mijn japanse outfit) ben ik gevraagd door een paar stylisten van een paar mannelijke modellen om 2 dagen model werk te doen hier. De datum was eerst op mijn vertrek datum, maar we zijn aan het kijken of we iets kunnen regelen. Dus wie weet wat er allemaal nog gaat gebeuren !!

Ik heb in elk geval nog genoeg te doen en hoop dat ik nog genoeg tijd over heb om sovenier shopping te doen.

In elk geval allemaal harste erg bedankt voor het volgen van mijn blog en van de leuke reacties die ik van iedereen heb gehad !! En tot binnenkort in Nederland dan maar weer.

Groeten Daan

  • 10 Mei 2011 - 05:49

    De Piraat:

    He Daan, nog elf dagen man, gaan met die banaan. Slapen doe je thuis maar weer !!!!!

  • 10 Mei 2011 - 06:23

    Spurkes:

    hey Daan

    Tja, slapen doe je maar weer thuis, denk ik dan maar. Fijn dat je het daar zo goed naar je zin hebt. Ben wel erg nieuwsgierig naar je verhalen die straks thuis regelmatig uit de doos zullen komen. Maak nog heel veel plezier en geniet. Groetjes Spurkes

  • 10 Mei 2011 - 08:23

    Hanne:

    Doe maar ruig hoor met dat gefeest =P Maar wen er niet te veel aan anders wordt Nederland zo saai. Of je moet zelf natuurlijk feestjes geven... Maar dan moet je wel mij uitnodigen ^^
    Verder zou ik het echt gezien willen hebben; jij in een Maid Café xD

  • 10 Mei 2011 - 08:23

    Laura Visser:

    Klinkt echt geweldig!
    Ik denk dat ik ook maar eens naar Japan moet gaan!!
    Geniet nog van je tijd daar!!

  • 10 Mei 2011 - 08:25

    Laura Van Doormaal:

    Hey Daan,

    djezus wat ben jij een feestbeest geworden in Japan zeg. Haha maar het klinkt allemaal wat helemaal geweldig. Ik ben jaloers op u!! Maar stiekem ben ik ook wel blij dat je weer bijna naar huis komt. Dan kan je ons al je verhalen in geuren en kleuren vertellen tot vervelens toe.

    Ik hoop dat het met je modellenwerk nog gaat lukken, dat zou wel heeeel gaaf zijn.

    Tot snel!!
    x Laura

  • 10 Mei 2011 - 08:42

    Niels:

    Hee Daantje,

    Je hebt weer heel wat leuke feestjes gehad zo te lezen. Gewoon nog even 11 dagen doorzetten en dan kan je thuis weer lekker uitrusten dus daar niet te veel gaan slapen :p
    Daan in een modeshow of fotoshoot dat is appart maar wel super tof natuurlijk. Ben benieuwd naar die foto's :p
    Veel plezier nog daar en als je weer terug in Nederland bent gaan we onder genot van een fles sake alle verhalen nog eens van je aanhoren! :D

    Greetz Niels-sama

  • 10 Mei 2011 - 13:36

    Michelle:

    Nope niks kan tippen aan Tokyo idd.
    Alleen Nara...maar dat is dan een gedeelde eerste plaats haha.

    Veel plezier nog de laatste dagen en geniet er nog maar van!

  • 10 Mei 2011 - 13:50

    Nadine:

    Heey Daan!

    Wat een avonturen zeg! Volgens mij wordt het nog een hele klus voor je om straks op het vliegtuig te stappen. Maar ben ik nu de enige die NIET verbaasd is dat je voor modellenwerk bent gevraagd? Oké verwacht had ik het niet maarre ff een opsomming :P :
    de gemiddelde japanner: zwart haar, klein en spleetogen
    jij: lang ( voor japanners zelfs een reus, als ik die foto van jou en de cosplaymeiden zie :P) blond en blauwe ogen. Voor die japanners ben je een levende bezienswaardigheid. Een levensechte kinjin :P ( of zo iets betekende toch buitenlander? Ja, ik heb ook geprobeerd een paar woordjes te onthouden!) Ik zit me wel af te vragen hoe jij zo lang zonder slaap hebt gekund... :) :P :P Nou ja, als je straks weer thuis bent, geef ik je 3 dagen om bij te slapen en daarna wil ik ALLES WETEN wat je nog niet verteld hebt of op foto's hebt laten zien, so be prepared ! :) sayonara onii-chan!

  • 10 Mei 2011 - 14:55

    Nicole:

    Soow Daan! Wat gaaf!! Helemaal jaloers hierzo. Maak er nog een paar te gekke dagen van!

  • 10 Mei 2011 - 16:19

    Martijn-san:

    So hey! Dat klinkt niet slecht man! Ik had graag bij dat stappen willen zijn, als ik dat zo lees! ;)

    Maak er nog een paar te gekke dagen van en vergeet de verhalen niet voordat ik terug ben! Dat zou zeer jammer zijn... :P
    Ik groet u weer over een maand!
    Tot dan!

  • 11 Mei 2011 - 03:03

    Gijs:

    Daan, het klinkt weer erg goed. Damm, wat mis ik Tokyo toch als ik dit zo lees.
    Veel plezier nog de laatste weken.

  • 11 Mei 2011 - 10:43

    Dominique:

    Hehe, Daan aan het modellenwerk?
    Ik wil die foto's wel eens zien!
    Veel plezier nog, die laatste dagen en tot gauw!

  • 15 Mei 2011 - 16:06

    Sjon:


    Hoi Daan,
    Geniet nog met volle teugen van de laatste dagen in Japan.

    Veel plezier,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Na de geweldige eerste reis naar Japan 2 jaar geleden heb ik besloten om weer terug te gaan. Aangezien ik dit jaar weer ga studeren en er dan geen mogelijkheid meer komt. Lekker genieten, oude vrienden opzoeken en er gewoon weer een geweldige en leerzame reis van te maken. Skype; Daanvandesande Facebook; Daan van de Sande

Actief sinds 03 Jan. 2011
Verslag gelezen: 836
Totaal aantal bezoekers 32586

Voorgaande reizen:

26 Februari 2011 - 21 Mei 2011

Japan

Landen bezocht: