Morgen is het eindelijk zo ver !!! - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Daan Sande - WaarBenJij.nu Morgen is het eindelijk zo ver !!! - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Daan Sande - WaarBenJij.nu

Morgen is het eindelijk zo ver !!!

Door: daanvandesande

Blijf op de hoogte en volg Daan

25 Februari 2011 | Nederland, Hilvarenbeek

Morgen is eindelijk de langverwachte dag !!! Morgen vertrek ik eindelijk naar Japan. Alles zit nu al ingepakt in mijn backpack en rugzak, verzekeringen zijn geregeld, de hostels en nog veel meer. Het enigste wat er ik nu nog moet doen is het vleigtuig in gaan. En dat zal morgen om 14;30 gebeuren !!!

Ik zal dan na nog een tussen stop in Dubai op zondag om 17;20 aankomen in Narita Japan. Dan ga ik lekker ergens eten en dan meteen een hotel zoeken om mijn waarschijnlijke jetlack uit te slapen :p

Ik zal ook laten weten of ik veilig aan gekomen ben en of ik het treinsysteem overleefd heb. Dus houd de site goed in de gaten ;)

Groeten Daan

PS; Voor ander contact kan je mailen met; daan_kingdomhearts@hotmail.com en ook via deze naam msn'en. Voor Skype ben ik te vinden met de naam; daanjapan
Dus zo kunnen jullie mij ook op de hoogte houden van wat er allemaal in Nederland gebeurt.

  • 25 Februari 2011 - 15:17

    Dominique:

    Misschien zie ik je vanavond nog even als ik Menno's fiets kom oppikken, maar anders:

    HEEL VEEL PLEZIER!
    PAS GOED OP JEZELF!

    Ik ben heel benieuwd naar je reis. Hopelijk zien we af en toe een verslagje en foto's voorbij komen! :)

  • 25 Februari 2011 - 15:35

    Tante Monique:

    Daan
    Ik wens je : veel plezier,goede reis,Japans wijsheid en een goede gezondheid in deze reis. Eindelijk is het zover!! Wij zullen zeker regelmatig de site bekijken en je reisverslagen lezen. Ik bel je niet meer,want je zult het nog wel wat druk hebben. Geniet ervan ,pas goed op jezelf en kom terug in goede gezondheid.
    HOUDOE !!!
    Groetjes van : Tante Monique

  • 25 Februari 2011 - 15:43

    Tante Angelie :

    Hey Daan.
    Vanuit Hapert. Goede reis en geniet de komende drie maanden . Geef je ogen en oren goed de kost en pas op jezelf. We kijken uit naar je reisverslagen!!!
    Heel veel liefs van ons allen.
    Tante Angelie

  • 25 Februari 2011 - 18:20

    Laura Van Doormaal:

    Lieve Daan!!

    Nogmaals heel erg veel plezier in Japan. Ik hoop dat je reis soepel verloopt en dat het mee valt, want het is me nogal een lange tijd die reis. Geniet ervan en ik kijk uit naar je volgende verslag!

    Dikke kus Laura

  • 25 Februari 2011 - 19:22

    Nick-senpai:

    Daan-kun!
    F*cking awesome dude!
    Drie maanden lang Japan! Ik kan niet wachten op de foto's.
    En niet vergeten he: kochira-dozo! (zeg je dat zo eigenlijk?)

  • 25 Februari 2011 - 21:45

    Winod :

    Hey daan, fijn om je eerste bericht te lezen. Ik wens je alvast een fijne trip en veel plezier in japan. Enjoy!

  • 25 Februari 2011 - 22:15

    Rian, Okaa San Daan:

    Ik wens je een rustige nacht en tot morgenvroeg half 9. Ik zorg nog voor een aantal kaarten. Heb nog geen idee waar ik deze zo vroeg al kan krijgen maar ik doe mijn best. Liefs, okaa san

  • 26 Februari 2011 - 14:11

    Guus:

    Zo Daan, wat dacht je na het afscheid nemen op schiphol : nog even mijn creditcard checken.

    Ik begreep dat je wel de "grens"' van de mogelijkheden hebt opgezocht.
    Gelukkig goed opgelost.

    Als ik dit type zit je waarschijnlijk boven Duitsland 15.15
    Nomaals : fijne vacantie
    gr. Guus

  • 26 Februari 2011 - 14:25

    Nadine:

    Oni Chan!
    Ik moest wel heel erg lachen om je creditcardverhaal. Moet jou natuurlijk weer gebeuren hè? ( hoewel ik zelf net zo goed zoiets voor elkaar zou krijgen hoor, dus... :P ) Op dit moment zit je in de lucht. Ik hoop dat alles verder oke is gegaan. Laat als je in Japan bent maar weten of je nog een hotel hebt kunnen vinden en of je nog oliedeals heb gemaakt met een sjeik uit Dubai. ;) Veel plezier bij de eerste indruk van Japan! Groetjes, Nadine

  • 26 Februari 2011 - 15:08

    Harrie:

    Nou op het moment dat ik dit aan het typen ben, zit jij al in het vliegtuig ;) Ik wens je nogmaals heel veel plezier! Dat de reis maar soepel mag verlopen en je morgen lekker je jetlag eruit mag slapen haha! Pas goed op jezelf vriend, maar boven alles geniet er van :D!!

    Ik ben benieuwd naar je verhalen en verslagen!
    Gr. Harrie

  • 26 Februari 2011 - 15:42

    Klein Omaatje:

    Hoi Daan.
    Voor het eerst achter een computer.
    Valt niet mee! Geniet van je reis, probeer te slapen,en eet lekker (naja, in een vliegtuig lekker eten!)
    Dikke knuffel van klein Omaatje

  • 26 Februari 2011 - 15:43

    Tanne:

    Hoe is ie Daan?
    Heel veel plezier, en maak foto's ;).
    Kunnen wij ook genieten.
    xoxo Tanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Na de geweldige eerste reis naar Japan 2 jaar geleden heb ik besloten om weer terug te gaan. Aangezien ik dit jaar weer ga studeren en er dan geen mogelijkheid meer komt. Lekker genieten, oude vrienden opzoeken en er gewoon weer een geweldige en leerzame reis van te maken. Skype; Daanvandesande Facebook; Daan van de Sande

Actief sinds 03 Jan. 2011
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 32585

Voorgaande reizen:

26 Februari 2011 - 21 Mei 2011

Japan

Landen bezocht: